
Hoe verandert ons employer brand na een intensieve arbeidsmarktcampagne?
14.03.2024 – Een vraag die we steeds vaker krijgen als onderzoeksbureau. Want hoe fijn is het wanneer je het effect van een mooie pakkende campagne
14.03.2024 – Een vraag die we steeds vaker krijgen als onderzoeksbureau. Want hoe fijn is het wanneer je het effect van een mooie pakkende campagne
22.02.2024 – De HR Benchmark van Visma Raet komt elk jaar tot stand in samenwerking met Sparkey, het team van onderzoeksbureau Motivaction dat zich richt
19.02.2024 – Voor een toekomstbestendig gezond Nederland adviseert de SER in haar adviesrapport ‘gezond opgroeien, wonen én werken’ een integrale aanpak, met op gezondheid gerichte
16.01.2024 – Ongepast gedrag tegen vrouwen, discriminatie, niet willen werken met collega’s met een hoofddoek… Een nieuw rapport schetst een onthutsend beeld over de Nederlandse
12.06.2024 – Al jarenlang voeren wij met succes het Intermediair Imago Onderzoek (IIO) uit in opdracht van DPG recruitment. Op basis van de resultaten van
26.10.2023 – door Francine Wattimury en Nienke Havermans Tijdens de week van vitaliteit grepen werkgevers de kans om aandacht te besteden aan vitaliteit op de
26 procent van de nieuwe medewerkers in een organisatie stopt al binnen twaalf maanden met zijn baan. Dit blijkt uit de jaarlijkse Learning & Development
29.03.2023 – Onze onderzoekers zijn altijd benieuwd naar de drijfveren en het gedrag van respondenten. Door middel van kwalitatief en kwantitatief onderzoek halen zij de
14.03.2023 – Werkgevers gebruiken de laatste jaren het woord ’eigenaarschap’ binnen hun organisaties. Het is tot groot genoegen van ondergetekende zelfs een keer bestempeld als
23.02.2023 – Bedrijven stellen meer geld ter beschikking aan hun personeel voor scholing en ontwikkeling, maar dat budget blijft vaak grotendeels onbenut. De voornaamste reden:
De reis van werknemers begint al voordat ze solliciteren en eindigt als zij de organisatie verlaten hebben. Elke fase van die reis brengt andere uitdagingen en kansen. Met Connect, Develop, Switch en Trends bieden wij maatwerkonderzoek in elke fase.
Wie is jouw doelgroep en hoe kun jij die het beste aantrekken? Met onderzoek naar employer branding zorgen wij dat jij mensen aantrekt die echt bij jouw organisatie en strategie passen.
Sparkey gelooft dat goed werkgeverschap met een inclusieve cultuur bijdraagt aan een succesvolle organisatie. Hoe bereik je dit? Medewerkersonderzoeken of MTO bieden inzicht in hoe medewerkers de organisatiecultuur beleven en hoe je hun ontwikkeling, groei en werkgeluk stimuleert.
Krijg grip op wáárom medewerkers jouw organisatie verlaten. Met onderzoek biedt Sparkey inzichten die waardevolle verbeterpunten signaleren om medewerkers te behouden. Of in de toekomst de kwaliteiten van jouw medewerkers beter in te zetten. Ook helpen die inzichten om van vertrekkende werknemers ambassadeurs voor jouw organisatie maken.
Welke ontwikkelingen spelen in de arbeidsmarkt en hoe beïnvloeden die jouw beleid? Sparkey biedt inzicht met actueel trendonderzoek, waarbij jij jouw brandende vragen kunt stellen. Wij beschikken over een panel met verschillende doelgroepen op de arbeidsmarkt: van werkenden tot HR-professionals.
Met Connect bouw je aan een sterk employer brand. Het geeft richting bij het aantrekken van talenten die bij het DNA van jouw organisatie passen.
Met Develop krijg je inzicht in hoe medewerkers jouw bedrijfscultuur beleven en hoe je ontwikkeling, groei en werkgeluk stimuleert.
Met Switch krijg je grip op wáárom medewerkers jouw organisatie verlaten. Het helpt jou om van vertrekkende medewerkers ambassadeurs voor jouw organisatie te maken.
Met Trends krijg je diepgaand inzicht in de trends en ontwikkelingen van de HR-markt.
Bel 020 589 8383 of stuur een mailtje naar info@sparkey.nl
Bel 020 589 8383 of stuur een mailtje naar info@sparkey.nl