Employer Branding
Wie is jouw wervingsdoelgroep en hoe kun jij die het beste aantrekken?
Met onderzoek naar jouw werkgeversimago geven wij inzicht in je positie op de arbeidsmarkt en wat jou onderscheidend maakt als werkgever. Mede op basis daarvan adviseren we je over jouw employer branding strategie.
Sparkey helpt jouw organisatie met:
Data gedreven onderzoek naar werkgeversimago (en de ontwikkeling daarvan door de tijd heen)
Testen en het effect meten van jouw arbeidsmarkt- en wervingscampagne
Het – op basis van onderzoek – opstellen van een onderscheidende Employee Value Proposition (EVP) van jouw organisatie
De ideale match tussen jouw organisatie en nieuw talent op basis van drijfveren
Vind de juiste medewerker!
Employer Branding draait om die eerste connectie met jouw medewerkers.
Dit proces begint al voordat jouw nieuwe medewerkers solliciteren.
Om talenten naar je toe te trekken is het belangrijk om je te onderscheiden van de concurrent en een gedifferentieerde aanpak te hebben.
“Jullie maken jullie naam als bureau van duiding en inhoud echt waar en dat is voor ons van grote toegevoegde waarde geweest. Jullie hebben ons daarmee beslist verder geholpen.”
– Saskia de Hoog, WOMEN Inc.
“Jullie zijn een bureau dat maatwerk levert. Een plan van aanpak is vooraf niet helemaal in beton gegoten. We kunnen in overleg, op basis van voortschrijdend inzicht aanscherpingen doen en dat is heel fijn. Met Sparkey hebben jullie specialistische kennis op het gebied van employer branding.”
– Mieke Jager, Gemeente Amsterdam
“In de samenwerking met Motivaction/Sparkey waren twee belangrijke componenten ruimschoots aanwezig: de persoonlijke klik in combinatie met kennis en betrokkenheid. Heel fijn dus!”
– Marjanne Poppen, Royal IHC
Benieuwd naar wat Sparkey voor jouw bedrijf kan betekenen?
Wij kijken graag naar de mogelijkheden voor jou als werkgever
Successen:
De werkbeleving bij het Rijksmuseum in kaart gebracht
Met de SparkIndex als kompas bouwt het Rijksmuseum samen met...
Lees meerHet imago van werken in de railinfrasector
Veel sectoren staan voor een grote uitdaging als het gaat...
Lees meerVan data tot doelgroepsegmentatie: wat kenmerkt de ict-er als werknemer?
Hoe bereik je de ICT-er met je arbeidsmarktcampagne en hoe...
Lees meerZomeronderzoek: Hoe denkt de Nederlandse beroepsbevolking over werken in de reissector?
Het is zomer, tijd om op vakantie te gaan! In...
Lees meer‘Aandacht voor eigenaarschap’ bij Debtt Group
Debtt Group is een full-service creditmanagementbedrijf met een enthousiaste groep...
Lees meerWat wij nog meer voor jou kunnen betekenen

Wie is jouw wervingsdoelgroep en hoe kun jij die het beste aantrekken?
Met onderzoek naar employer branding zorgen wij dat jij mensen aantrekt
die echt bij jouw organisatie en strategie passen.
Wat maakt jouw organisatie
een fijne plek om te werken?
Sparkey gelooft dat het succes
van jouw organisatie afhangt van
goed werkgeverschap
met een inclusieve cultuur.
Welke ontwikkelingen spelen in de arbeidsmarkt
en hoe beïnvloeden die jouw beleid?
Met ons eigen trendonderzoek,
de HR-trendmonitor, biedt Sparkey
inzichten in de actualiteit.
Dit doen we met ons panel van
35.000 werkenden, leidinggevenden,
HR-professionals en directieleden.
Verlaten jouw medewerkers de organisatie
als ambassadeur?
Dit kan te maken hebben met diverse redenen,
zoals een te hoge werkdruk of te weinig
ontwikkelmogelijkheden.
Meer
Wat wij nog meer voor jou kunnen betekenen:

Laatste ontwikkelingen:
Sparkey brengt de werkgeversfunnel in kaart!
10.12.2024 – In de afgelopen jaren heeft Sparkey de werkgeversfunnel...
Lees meerSamen bouwen aan krachtig leiderschap binnen jouw organisatie
03.12.2024 – Leiderschap is van groot belang binnen elke organisatie....
Lees meerMoreel Leiderschap: de sleutel tot het behouden van jong talent
04.11.2024 – In de huidige arbeidsmarkt, waar jongvolwassenen een steeds...
Lees meerVerbeter jouw employer branding strategie met inzichten uit de arbeidsmarkt: ontdek de kracht van onze SparkFinder
26.08.2024 – Door uitgebreid onderzoek wat we hebben uitgevoerd onder...
Lees meerEen sterke EVP begint bij onderzoek naar jezelf
29.08.2024 – Hé recruiter, employer branding specialist, arbeidsmarktcommunicator, HR-professional! We hoeven...
Lees meer